Instagram

onsdag 23. april 2014

God gammal Beachenpåske


Da var påska over og det er sommar i lufta. For første gang på kanskje 10 år har eg hatt ei sportsklatrepåske på Beachen. Det vekke gamle gode minne frå breførinstia i briksdalen å berre henge på Beachen heile dagen. Dei gamle prosjekta står fortsatt ugått, da formen var heller laber. Men det var artig å repetere fleire av dei goe gamle pumprutene i bratta :) Av ein eller anna grunn hugsa eg dei fleste flytta også, så eg har tydeligvis gått rutene ganske mange ganga da eg budde i Stryn.. Artig at Beachen er så populært at spanske klatrara velge å legge ferien til Stryn! Likevel var det ingen lokale å sjå (anna enn utflyttarar), sjølv om forholda var av det bedre eg har opplevd!





På kviledagane blei det stølsskitur i Stryn med onkel og søskenbarn, og ein bortoverskitur på Strynefjellet med søster løk og Lisbeth. Litt bedre vær her enn i Hardanger helga før påske, kor eg førte på Rosendal Skifestival med Breogfjell. Men som alltid er det god stemning!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar